Musiceren bij harmonie Bierbeek

Wekelijkse repetitie
Elke vrijdag van 20:00 - 22:00 met gratis drankje achteraf.
Meer dan 70 muzikanten
Gevarieerde groep met muzikanten van alle leeftijden. Alle standaard harmonie-orkest instrumenten maar ook meer exotische instrumenten zijn mogelijk.
Vele concerten
Het zwaartepunt ligt elk jaar op het eigen herfst- en lenteconcert waarin zowel muzikaliteit als beleving een belangrijk facet zijn. Daarnaast zijn er ook vele andere concerten zodat je iedere maand wel iets hebt om naar uit te kijken.
Verschillende nevenactiviteiten
Niet alleen musiceren is belangrijk maar ook de verbondenheid en het groepsgevoel. Daarom worden 2 ledendagen per jaar georganiseerd en worden grotere verplaatsingen gekoppeld aan een georganiseerde uitstap.
Groot voordeelpakket
Voor slechts €10 per jaar word jij verzekerd, krijg je een wekelijks gratis drankje en een gevarieerd en uitdagend muzikaal programma. Daarboven kan je aan voordeeltarief je instrument laten verzekeren of een instrument van de harmonie lenen.

Kom er bij!

Heb jij interesse om bij de harmonie Sint Hilarius Bierbeek te komen spelen?

Standaard jaarprogramma

Zomer
Sept
Maart