Red Star Line

van Antwerpen naar Amerika (en terug)

Inkleding

Muziek

Directie & Regie

Dirigent: Peter Wouters

Dirigent jeugd: Simon Bruyninckx

Regie: Peter Van Bouwel

special act

monoloog door Jan Sprengers

Design

Herfstconcert 2012

We wanen ons vanavond aan boord van de Red Star Line, als emigranten op zoek naar een nieuw leven in Amerika. Jan Sprengers brengt tussen de muziek het verhaal van Novecento, de vondeling die op een oceaanstomer werd gevonden en er opgroeide tot pianist, naar het verhaal van Alessandro Baricco.

Foto's gezocht

Jammer genoeg hebben we van dit concert geen foto's meer. Heb jij nog foto's? Neem dan even contact met ons op!

Herfstconcert

Na bijna 150 jaar muziek maken werd in 1995 het eerste herfstconcert gelanceerd. Sindsdien is dit concert elk jaar verder gegroeid tot een muzikaal spektakel waarbij je helemaal in het thema van de avond ondergedompeld wordt.

Herfstconcert

Laat een berichtje achter

Harmonie Bierbeek

Door zichzelf regelmatig heruit te vinden en voort te bouwen op zijn sterktes, tracht de harmonie een bloeiende vereniging te blijven. Hierbij wordt ieder jaar een gevarieerd en uitdagende programma aangeboden en vormt de harmonie een inclusieve vereniging van muzikanten, vrijwilligers en sympathisanten.

Andere herfstconcerten

Volg ons

Leden gedeelte

De muziek zit niet in de noten, maar in de stiltes ertussen

contact

Neem contact op om je foto’s te kunnen delen

contact

Neem contact op met de werkgroep naar keuze.

Selecteer werkgroep